Nekad Securitas chef ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jason2443

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
9
Användarnamn: Jason2443

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Jag heter jason

Hur gammal är du? jag är 14

Hur många timmar har du på Fivem? 260+

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ingen erfarenhet inom detta jobbet.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill att folk som kommer ska bli nöjda. Jag vill gärna jobba med det. Jag vill att folk ska kunna känna sig ganska nöjda med våra insatser och så vill jag att dom ska vara glada med att vi finns. Jag vill att folk ska kunna känna sig tryga i vår stad och att dom ska kunna få hjälp med det dom behöver

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Jonte Karlsson och är 20 år gammal han gillar att jobba med bilar och fordon över huvud taget och så har han lätt att lära sig saker som delar och summor som man behöver komma ihåg. När Jonte var 19 år så började han med sitt första jobb och det var på Autoexperten han ville jobba där för evigt men han fick tidigt sparken för att han gjorde fel och an ville fortsätta att jobba med billar så då bestämde han sig för att bli chef på Marja-Lisa och nu idag så vill han fortsätta med bilar. Och han vill att alla personer ska vara nöjda och så är han inte rasist och tycker att alla ska vara jämn lika och att ingen ska vara elak mot någon annan i samhället. Han önskar att någon gång få bli chef på Securitas och han vill också att han ska ha bra medarbetare. Men det var ingen som ville ha han på Marja-Lisa så han bestämde att han ville jobba som Securitas och hjälpa folk.

Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar kommer jag vara inne från 16:00 till 21:00 och på helger så är det från 11:00 till 00:00 om jag inte är hos min mamma.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag och jag kommer spela där så länge den finns i bruk.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte jag spelar enbart på Multistaden, och kommer alltid att göra.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka