Accepterad Sece_tyha | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sece_tyha

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198944525880/

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? Muzze#6469

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft du har inget här och göra ! ~Quirkz303. Återstår: 8 dagar 22 timmar 10 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror för att jag körde off road som securitas i tjänst när jag körde runder i sandy.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runder i sandy när jag var i tjänst i securitas. Jag kör på sedan en väg mot en brygga för att komma längst upp i mappen för att gå ner sen igen. Hade inget att göra så bara körde runder tills jag får ett alarm. Jag får ett alarm som inte är längst upp i mappen lite längre ner. Typ bredvid en affär. Skulle säga 400 meter från en affär. Jag kör ditt men för att komma ditt måste jag köra på en sand väg typ igenom en liten liten skog och förbi en brygga. Eller så kan jag ta värsta om väggen. Men jag väljer att ta den lättaste. När jag börjar köra kommer det massor av små träd men sen när jag är bredvid en stor bro och ska köra över den så blir jag bannad för suntförnuft. Jag var lite förvirad om vad jag gjorde fel fel. Och vad som var suntförnuft. Alltså får man inte köra där eller så?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tror det för att jag har inte läst eller hört att man inte får köra den väggen. Alltså den är fortfarande en väg. Som är till för att köra på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alltså helt ärligt hände det 4 gånger som denna en felaktig ban. För supporten försöker inte veta vad som igenkligen har hänt utan de istället bara bannar när de ser något som de tror är fel. De två gånger var att en av de när jag var ny då jag bar runder på en mask och skottsäker väst det fattar jag. Man skulle kunna säga två.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja och nej, Jag hade kunnat ta den längre väggen men jag fick ett alarm så försöker koma ditt så snabbt som möjligt ju.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får köra där. Nästa gång om det skulle hända så kör jag den lite länbgre väggen då.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka