- Meddelanden
- 44
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198023041318/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Håkansson
Vad är ditt discord namn? Sebäääääääää#1960
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 1996
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Kenny Braham och jag har precis kommit tillbaka till staden efter en lååååång semester.
Jag är 24 år och är född här i Sverige och är tillbakaflyttad in i Unive staden tillsammans med min kusin och mitt mål här nu igen är att skaffa ett bra jobb helst inom räddningstjänsten eller poliskåren i hopp om att få en lagom bra lön och att kunna leva bra här i staden.
Blir det inte möjligt att jobba som polis eller sjukvårdare vill jag jobba med nått annat kul jobb som huvudmål är att få ett bra fungerande samhälle.
Jag som person är väldig trevlig, snäll, god syn på medarbetare och civilpersoner och har hög arbetsmoral, därav vill jag verkligen hjälpa till folket som antingen polis eller räddningstjänst såsom sjukvårdare för att få ett bra, fungerande och trevlig samhälle här i Unive staden.
Varför ska just du bli whitelistad? Mitt huvudmål är ju att bli whitelistad för att kunna få ett WL-jobb så jag som rollspelare in-game kan hjälpa till och lösa situationer som då polisen gör om jag nu ansöker och blir polis, eller att kunna hjälpa till att få ett friskt samhälle genom att jobba som sjukvårdare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som ovan nämner, att kunna hjälpa till att få ett bättre rollspel genom mitt WL-jobb jag kommer ansöka.
Hur hittade du Unive? Kommer faktist inte ihåg hur jag hitta servern men spelade här längesedan när servern hette MultiStaden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag tidigare beskrivit i ovanstånde kolumner, att jag som person/rollspelare kunna få ett roligare och verkligare rollspel.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast RP och kommer endast spela RP på denna server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Håkansson
Vad är ditt discord namn? Sebäääääääää#1960
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 1996
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Kenny Braham och jag har precis kommit tillbaka till staden efter en lååååång semester.
Jag är 24 år och är född här i Sverige och är tillbakaflyttad in i Unive staden tillsammans med min kusin och mitt mål här nu igen är att skaffa ett bra jobb helst inom räddningstjänsten eller poliskåren i hopp om att få en lagom bra lön och att kunna leva bra här i staden.
Blir det inte möjligt att jobba som polis eller sjukvårdare vill jag jobba med nått annat kul jobb som huvudmål är att få ett bra fungerande samhälle.
Jag som person är väldig trevlig, snäll, god syn på medarbetare och civilpersoner och har hög arbetsmoral, därav vill jag verkligen hjälpa till folket som antingen polis eller räddningstjänst såsom sjukvårdare för att få ett bra, fungerande och trevlig samhälle här i Unive staden.
Varför ska just du bli whitelistad? Mitt huvudmål är ju att bli whitelistad för att kunna få ett WL-jobb så jag som rollspelare in-game kan hjälpa till och lösa situationer som då polisen gör om jag nu ansöker och blir polis, eller att kunna hjälpa till att få ett friskt samhälle genom att jobba som sjukvårdare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som ovan nämner, att kunna hjälpa till att få ett bättre rollspel genom mitt WL-jobb jag kommer ansöka.
Hur hittade du Unive? Kommer faktist inte ihåg hur jag hitta servern men spelade här längesedan när servern hette MultiStaden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag tidigare beskrivit i ovanstånde kolumner, att jag som person/rollspelare kunna få ett roligare och verkligare rollspel.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast RP och kommer endast spela RP på denna server.