Accepterad Sebbelito69 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbelito69

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
4
Användarnamn: Sebbelito69

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986331809/

Vad är din discord tagg? Sebbelito69#8357

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban enligt mig, jag och mina tre kompisar var på mekonomen och vi skulle laga en bil som vår kompis ägde. Det var en kille inne i verkstaden som tog min kompis sprillans nya cadillac och totalkrocka den i en vägg utanför mekonomen (helt oprovocerat). Därefter så frågade vi "vad fan håller du på med" då svarade han med ett knytnävesslag. Så vi tre valde att slå ner honom pga hans betéende. Så vi slog honom kanske tre fyra gånger efter han provocerat oss. Därefter blev vi tre permanent bannade för "vdm". Vi fick ingen varning eller någonting.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag har blivit bannad en gång förut, det var när jag körde en gång helt lagligt men sen så gav internetet upp och jag råkade krocka in i en polisbil. (Ett ärligt misstag av mig.) Men jag blev bannad för powergaming helt utan förvarning eller något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat behållt lugnet och valt att ringa polisen istället för att saken i egna händer. Det var ett dumt beslut men min ilska efter personens omogna betéende resulterade i att jag slog honom. Men åter igen, endast efter han stulit min kompis bil, totalkrockat den och sen slagit mig. Det var fel av mig att bruka våld.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att låta poliserna sköta sådana ärenden, det är ju efterallt deras jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka