Nekad sebbelito | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silvertejp on top

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? dante

Ditt discordnamn: Norrland#1502

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att dels kunna ta vara på alla dessa lallare. Dessa lallare går med just Unive för att förstöra och för det är en öppen server med massor med personer, jag känner att jag ser lall och poorrp och även powergaming överallt runtom servern, jag känner bara att jag vill göra skillnad.
Jag vill dessutom bli staff för att jag tycker det är roligt att vara staff då jag har sett alla philip320's videos och streams då han har gjort staff jobb runtom servern för ca 1 årsedan. Innan jag började lalla på denna server för ca 1,5 årsedan så var jag faktiskt en hög staff på multistaden och ägare på ett par servrar med otroliga kunskaper, jag kunde alla kommandon, jag kunde hantera en egen server med 120 aktiva spelare varje dag från 13:00-20:00 ca spelade dom. Jag är kapabel till jätte mycket inom staff jobbet och jag ger aldrig upp på detta då jag älskar det, det mesta.
Jag vill bli staff för att kunna hjälpa folk om folk behöver köpa bilar, så kan jag hoppa in som t.ex. aställd på det jobbet och hjälpa dom med bra rp (med tillåtelse såklart)
Jag känner bara att jag vill bli staff för mina kunskaper också för att kunna göra en server man kan rpa på.
Jag tycker denna servern kan bli otroligt rolig om det inte vore med alla dessa lallare.
Jag vill bli staff för att jag vet vad jag gör också kunna få dessa lallare bort ifrån servern samt kunna vara en hjälpsam hand att hjälpa folk på discord och forumet och ta medlems intervjuer om behövs.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 13:00-14:30 till 22:00 (skola) Helger: 09:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat Unive sedan multistaden

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har otroligt mycket erfarenheter med att hjälpa folk hos staff jobbet samt vara temporärt ägare för ett par stora servrar. Jag har erfarenheterna utav en Admin just nu, har inte varit staff på 1 månad men har fortfarande kunskaperna
Jag kan börja rabbla upp lite kommandon, vet inte vad mer man kan säga som "erfarenheter" ni får bara se efter jag blivit Helper om så.
/svban (bannar i 1 timme)
/sqlban (bannar personen baserat på hur mycket man skriver in)
/ped (ger spelarens pedmeny)
/sqlbanoffline (bannar person som är offline med spelarens hexid, steam funkar också)
/sqlunban (unbannar spelare med hexid)
/sqlsearch (kolla spelarens sqlhistorik)
/spec (du kan kollar spelarens texlager etc)
/specoff (slutar specca)
/dv "radius" (nummer) tar bort bil.)
/tpm (Teleporterar i din waypoint-mapp)
/skin (ger spelaren en skin-meny där de kan ändra sin karaktär)
/sc (personal) man kan chatta med andra staffs
/sv (servervaktarchatt) man kan prata med sv
/toggleid (se ID) av dom som är nära sig själv
/togglename samma sak utan att man ser id och namn (steam)
/noclip man blir osynlig och kan åka runt mappen för att söka lallare i smyg
/freeze (freezar spelaren)
/unfreeze (unfreezar spelaren)
/v (sedan spawn) namnet på bilen att generera )
/goto (id) går till spelare med det idet
/setjob (ge en person ett jobb. t.ex. /setjob 12 gang6 1
/ooc (skriver till alla som chattar i sitt område har jag för mig.
/clearchatforall (tar bort all chat )
/giveitem (ger föremål till spelare)
/setcords (används t.ex. för att köpa en grupp)
/revive (id) åeruppliva en person)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan vara dessa ansvarig jobb inom rpandet där man måste styra och göra upp nya saker, medans jag gillar mer att hålla på med ooc saker som att vara ansvarig för support, jobb och donationer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka