Antagen sebbekor | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonkan.1

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: sebbe8378

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en helper i spelet eftersom jag verkligen tycker om att hjälpa andra spelare. När jag spelar, känner jag mig glad över att kunna hjälpa nybörjare och ge tips som gör deras spel upplevelse bättre. Jag gillar att vara en del av spel gemenskapen och tror att en positiv och vänlig miljö gör spelet roligare för alla.
Genom att bli en helper så kan jag hjälpa till att lösa problem för att det är inte så många som inte rpa och följer reglerna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det som inte fungerar på unive är att det är absolut för mycket lall och skjutningar vilket förstör rpn på servern, Strängare regler, bättre whitelist och mer fokus på seriöst rollspel skulle förbättra upplevelsen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med resten av staffen se till att det finns tydliga regler, att vi snabbare tar tag i folk som förstör, och att vi har en bättre koll på vilka vi släpper in. Vi skulle också försöka göra fler roliga event, hjälpa nya att komma in i RP och vara mer aktiva i spelet för att få bort lall och uppmuntra bra rollspel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff är att vara lugn, rättvis och följa reglerna. För mig är det viktigt för att skapa respekt och hålla en bra stämning på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer planera min tid så jag hinner med både staff, RP och mitt privata liv. Det handlar om att ha bra balans, inte ta på sig för mycket, och säga till i tid om man behöver paus eller hjälp.

Hur länge har du spelat på Unive? Ish 3 månader och spelade lite 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har ingen tidigare erfarenhet som staff, men jag är lärvillig, engagerad och redo att ta ansvar. Jag ser det som en chans att lära mig och bidra till en bättre server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom alla områden, men om något går emot mina värderingar eller serverns miljö skulle jag behöva ompröva det.

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka