Antagen sebbekor | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonkan.1

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: jonkan.1

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag gillar att hjälpa andra och se till att servern är rolig och trygg för alla. Jag är ganska aktiv nästan varje dag så jag kan snabbt se om någon bryter mot reglerna och säga till på ett schysst sätt utan att vara taskig. Jag vill också hjälpa nya spelare om de har frågor eller inte riktigt vet hur saker funkar och påminna alla om reglerna på ett snällt sätt. Jag gillar när folk har kul och trivs så jag vill göra mitt bästa för att alla ska känna siig välkomna och ha roligt på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att vissa saker på Unive inte funkar så bra till exempel att det ofta händer fearrp, vdm och powergaming. Det förstör Rpn och gör det mindre kul för andra. ibland känns det som att folk inte riktigt följer reglerna och då blir det mindre roligt för alla. Det skulle vara bättre om staff höll lite mer koll och påminde spelarna om reglerna så att Rpn blir roligare och mer rättvist.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle försöka lösa problemet genom att vara aktiv och säga till direkt när någon gör fearrp, vdm eller powergaming. Jag skulle försöka förklara på ett snällt sätt varför det inte är okej så att spelaren förstår. Om det fortsätter tar jag det med resten av staffteamet så vi tillsammans kan bestämma hur vi ska göra och påminna spelarna om reglerna. På så sätt kan RP bli mer roligt och rättvist för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell betyder att man är lugn, rättvis och alltid följer reglerna. Man lyssnar på alla och tar beslut utan att favorisera någon. Det är väldigt viktigt för mig eftersom det gör det lättare att hålla ordning och skapa en rolig och trygg miljö för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kan vara aktiv 2-3 timmar på vardagar eftersom jag har skola och träning, men på helger och lov kan jag vara aktiv när som helst. På så sätt kan jag hjälpa till som staff utan att missa RP eller andra saker i mitt liv.

Hur länge har du spelat på Unive? 10/02/2025 ungefär 8 månader har jag varit medlem på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenheter som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är redo för allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka