Antagen sebbekor | Ansökan till Servervakt [Foppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonkan.1

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebbe8378

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015aea318e

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan på vardagar och har träningar efter skolan. Jag kan vara aktiv 2-3 timmar varje vardag men på helgerna kan jag vara aktiv nästan hela dagen eftersom jag är ledig då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 10/02/2025 ungefär 8 månader har jag varit medlem på Unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga bild men jag har blivit bannad 5 gånger. Skriv till mig i pm isf.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta arbetet för staff och se till att allt flyter på bra på servern. Man ska kolla så att alla följer reglerna och håller en bra rp så att det blir roligt och rättvist för alla som spelar. Servervakten hjälper till att skapa en trygg och trevlig miljö där man kan ha kul utan att någon förstör. Om någon gör fel eller inte följer reglerna så kan man till exempel kicka personen och säga till vad som gäller. Man är typ som en mini staff i servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker om att hjälpa till och ta ansvar. Jag vill vara med och göra servern till en bättre och tryggare plats där alla kan ha kul och följa reglerna. Det känns bra att kunna underlätta för staff och hjälpa till med saker så att de inte behöverr göra allt själva. Jag gillar också att lösa problem och se till att det inte blir dålig stämning. Som servervakt vill jag bidra till att alla håller en bra rp och att nya spelare kännner sig välkomna. Jag tycker det är viktigt att ha en bra gemenskap och jag vill vara en del av det arbetet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder toggle id på platser där man inte får. Man får bara göra det på allmänna platser som sjukhuset eller båtbolaget annars räknas det som abuse. Det är också abuse om man kickar någon mitt i ett scenario bara för att vinna scenariot. Om din motståndare har gjort fel så ska man inte kicka mitt scenario man ska vänta tills scenariot är över sen får man välja att göra /help eller hoppa supp och visar vad han/hon har gjort för fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka