Nekad Sebbe91 | Chef-jobb ansökan [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsons fastighetsbyrå

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebbe91#9999

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla vårt nuvarande team vi som består av några utbildade kunniga mäklare med månader med erfarenhet och jag kommer först se till att vi utökar oss så att vi har några flera mäklare så att vår aktivitet är så bra som möjligt. Jag kommer också hålla flera utbildningar med dom anställda så att vår juridik blir bättre vilket är viktigt i fastighetsbranshen eftersom vi måste se till att vi inte begår avtalsbrott eller andra problem som kan skapa tvistemål i domstolen. Jag kommer också utbilda mäklarna så att deras förhandlings förmågor blir bättre när folk ska köpa hus så att det blir ett rättvist pris så att båda parter är nöjda. Det kommer också vara utbildningar i hur man håller visningar på hus och hur man sköter det snyggt genom att berätta om fastigheten och prata om de positiva och negativa saker om huset så att kunden vill köpa huset. Jag kommer också förbättra relationen till jobb ansvariga så att vi kan lösa problem enklare och jobba emot korruption. Jönssons anställda kommer också få vara med på alla punkter som jag eller andra anställda vill ändra så att vi får höra allas åsikter så att vårt team blir bättre och starkare. Det kommer göra att våra anställda kommer vara kvar på jobbet länge eftersom de kommer trivas bra på jobbat. Dom anställda och jag kommer försöka att förbättra alla saker som kommer upp så att jobbet är så bra som vi själva vill ha det.Vi kommer också försöka göra fastighetsaffärer till flera långdragna scenarion på kanske 1-2 h där man har bland annat inflyttning och längre visningar på huset. Pappersarbetet som vi gör efter att kunder har fått nycklarna till sina hus och att de har betalat för dom kommer bli längre med mera info om bland annat banköverföringar från kunden till jönssons kassa. Detta göra att båda parter kommer få fler roliga scenarion när de köper hus och det kommer göra att folk kommer bli väldigt nöjda med deras arbete. Jag kommer också kolla igenom den nuvarande pris listan och uppdatera den eftersom den senaste uppdatering var i början av december förra året. Detta kommer också göra så att endast dom med hög inkomst har råd med de dyraste fastigheterna ( Som det är irl ).

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har cirka 2 månaders erfarenhet på jönssons och på den tiden har jag haft olika positioner här. Jag började på Jönssons någon gång i december 2022 och då gick jag ifrån provanställd till PA. Sedan när en Chef sade upp sig på jönssons så ansökte jag för att bli Chef på Jönssons. Sedan hade jag en Paus från Jönssons i knappt en månad och kom tillbaka i mitten av april som Personal Ansvarig under Evilgejfs ledning. Under mina 7 månader på Jönssons har jag sålt någon stans mellan 90-150 fastigheter på jönssons med olika typer av fastigheter och pris. Jag är nog den personen med mest erfarenhet förutom Limpis på jönssons och därför ser jag mig själv som mycket passande till Jönssons chef position igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag mellan 14:00 till 04:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort!

Nekad, plagiat.
Vi rekommenderar starkt att du inte använder plagierat innehåll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka