Ej Antagen Huggarn80 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggarn

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Jönssons fastighets byrå

Vad heter du i verkligheten? Hugo

Vad är ditt användarnamn på discord? ffshugo11

Ange ditt födelsedatum: 17 December 2011

När fick du medlemskap på Unive? I slutet av Januari

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit sneppet under ledning på Securitas, med hjälpt till uppe i ledningen. Så jag hur man hanterar lednings jobb och hur man jobbar i ledning. Kan sköta hur anställda sköter sig på jobbet och se till att företaget drivs framåt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är att öppna upp Jönsons fastigheter igen så folk kan köpa sina dröm hus som dem har velat ha ett tag. Jag tror många har drömt om ett hus eller en fastighet. Har aldrig sett Jönssons varit öppet under min tid, så det måste jag ta tag i. Titta över anställda, anställa nya aktiva kollegor. Släppa så många hus som möjligt så folk kan köpa sina hus dem har drömt om. Jag kommer vara som en bra mäklare om någon ska köpa hus och jag kommer få dem att vilja ha sitt dröm hus. Jag kommer verkligen försöka så mycket som möjligt för att få ett hus sålt. Jag kommer se till att alla har en chans att få köpa sitt dröm hus i staden framöver.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Varje dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka