Nekad Sebbe91 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Länk till din steam profil: kan ej länka just nu efter som att det är något skumt med steam

Ditt Hex-ID: steam:11000015857b1d2

Vad är din discord tagg? Sebbe91#8309

Vem var det som bannade dig? T4target

Hur lång tid var din ban? 11 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230218_113647.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade för ljus röst och min karaktär var äldre en vad jag lät och så funkade inte min voicchanger eftersom att det var någon fel som inte stämde in rätt samt att man behövde betala men detta problemet är löst och detta kommer inte ske framöver för att det är löst och så blev jag ochså bannad för att flytade en bil som var up och ner med min bil för att den täckte garaget plus råka en kille eftersom han lalla med mig men som sakt so har jag tagit lärdom av denna bann eftersom det skedde för mer en 1 vecka sedan men nu var det mitt fel men snälla ge mig en chans att rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle flyta en bil med min bil från garaget med min bil för den täckte men någon kunde dv den men sen råka jag slå en kille och när jag pratade så tyckte dem att min karaktär var för ljus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt men jag känner verkligen att jag har lärt mig annars skulle jag inte göra en banöverklagan för de meningslös att man inte har lärt sig de därför man blir bannad och ber om ursäkt men vill jätte gärna ha en till chans eftersom att jag tagit lära av denna ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av alla mina banns men de flästa var när jag var ny här på unive och visa var felaktiga men denna ban har jag lärt mig av till 100 % och det kommer inte ske framöver det kan jag låva.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det skulle jag definitivt göra om jag skulle veta konsekvenserna så skulle jag aldrig göra det men nu blev det så här men jag kommer inte göra om det jag säger inte det bara för jag menar verkligen det och har lärt mig av denna ban till 100% och som sagt så kommer jag inte vid något insiativ göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av denna till 100% och vet att de var dumt men de blev så men nu kommer jag tänka konsekvens tänk och då kommer jag tänka steget före tex om jag är i ett scenario så ska jag tänka om jag gör det vad kan det komma för konsekvenser men nu gjorde jag inte de men jag ber om ursäkt igen och hoppas du ger mig en chans så kan jag komma tillbaka starkare och rpa bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, 100% och jag respekterar 100%. och vet att deta var mitt fel men jag hoppas ni verkligen litar pår mig och har ett förtrående över mig för vet att det var dumt men nu känner jag att jag verkligen lärt mig av denna ban

snälla @T4arget jag låvar att jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer inte ske igen snälla ge min en sista chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka