Accepterad Sebbe91🎅 | Ban Överklagan [Enzo]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
LÀnk till din steam profil: Inte hamna skriver frÄn mobilen

Ditt Hex-ID: 11000014bce8060

Vad Àr din discord tagg? _sebbe91_

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild pÄ banmeddelande: image.jpg

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag som jag inte borde göra jag gjorde fal av mig och valde dÄ att campa i buske och shoot on sighta istÀllet för att gÄ fram till de och prata med de. Det Àr fel av mig och Àr dÄligt dÄ det inte blir nÄgot roligt scenario Àven för motparten.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag sköt ner en person utan att prata med honom eller göra nÄgot scenario av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det Àr felaktigt dÄ jag gjorde fel. Jag vill börja med att sÀga att jag har förstÄtt till 100% allt som har hÀnt och vad mina handlingar orsakat. Det var fel av mig, och jag inser nu allvaret i mitt misstag. Jag vill att ni ska veta att det aldrig kommer att hÀnda igen. Ett nytt Är har börjat, och det kommer nya utmaningar, men en sak Àr sÀker jag kommer aldrig att göra om det misstaget jag gjorde. Jag Àr fast besluten att lÀra mig av detta och gÄ vidare pÄ ett bÀttre sÀtt.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Blev bannad för Pwg 2 dar Har lÀrt mig av det kommer alltid rpa pÄ mina skador i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjort ett roligare scenario av det sÄ det blir roligt för motparten och mig men jag valde att skjuta och det var fel. Det var ett stort misstag av mig. Jag borde istÀllet prata med han och sen kanske kidnappad eller nÄgot annat.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka