Accepterad sebbe8 | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? sebbe8

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2008

Berätta om din karaktär. Walter är en ung kille i 25-årsåldern som verkligen vill bli polis. Han är atletisk och ser pålitlig ut med sitt kortklippta bruna hår och intensiva bruna ögon. Trots sin unga ålder har han redan en del erfarenheter och mognad som syns i ansiktet.
Han växte upp i en trygg liten stad där hans föräldrar var engagerade i samhället. De inspirerade honom att vilja göra gott för andra. Walter har tränat hårt för att bli polis. Han är disciplinerad och följer starka etiska regler. Han är bra på att märka små detaljer och kan snabbt förstå komplicerade situationer. Hans dröm är att arbeta som polis för att hjälpa och skydda människor. Trots att polisyrket kan vara farligt, ser Walter det som sitt kall att göra världen tryggare. Hans engagemang och vilja att göra rätt gör honom till en perfekt kandidat för att bli en respekterad polis och en symbol för ärlighet inom rättssystemet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket till servern t ex väldigt seriös social RP, Kommer skapa unika scenarion då både parterna har roligt. Jag har mycket erfarenhet inom RP och därför kommer jag bidra med god och seriös RP. Jag vill att alla som jag rpar med och alla runt omkring mig har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka att det ska vara roligt för mig utan att göra så att andra parten också har roligt. t.ex att stanna då polis sätter på sirener för att stanna en och inte bara sticka i 400kmh även om man kan göra det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM=man ska inte döda folk utan anledning. VDM=man ska inte döda/köra över folk med en bil. FEARRP=värna för sitt liv, t ex om någon har en pistol mot mitt huvud så ska jag inte bara springa iväg eller slå dom. Copbait= göra så att polisen jagar en, t ex genom att sladda framför dom, köra förbi dom i 200kmh eller köra mot rött framför dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. Jag har spelat på många servers förut som t.ex Valon och Vation. Jag har 170 timmar på fivem och är väldigt aktiv varje dag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn och snäll, är även väldigt aktiv och seriös.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka