Nekad Sebbe8 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 86 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Fille
Datum: 2025-06-17
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv det var länge sen men jag gick o la mig efter jag hade använt fusk på servern vilket var riktigt dumt gjort då jag egentligen tycker om unive riktigt mycket så vet inte varför jag gjorde det asså. Aja vaknade upp till att jag var p bannad o förstod ju dirket vad jag hade gjort så accepterade ba det.

Tar du ansvar för det som hände? såklart. Det är ju inte direkt nån annans än mitt fel att jag använde fusk så självklart tar jag ansvar för detta och får även stå för konsekvenserna.

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte fuska då jag märkte själv hur onödigt och hur mycket jag ångrar det. Jag har reflekterat väldigt mycket efter och kom ganska snabbt fram till att det var riktigt omoget och dumt.

Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom att det var riktigt länge sen och jag har mognat sen dess och lovar att jag inte kommer göra om något så dumt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

@philip320 får nog ta denna ban då staffen som banna mig inte är staff och jag inte ska betala för unban

har ju skrivit hur många överklagningar som helst nu så lovar på allt att jag ej kommer fuska igen

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
skrev jag inte "och jag inte ska betala för unban"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka