Nekad sebbe8 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? Sebbe8

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag gjorde det dumma valet att använda mig av tredjeparts mjukvaror eller fusk. helt ärligt vet jag inte varför jag gjorde det men ångrar det som fan och hoppas verkligen ni kan låta mig visa min sanna sida om jag får en andra chans. Har aldrig bliv pernanent bannad innan och har bara 2 bans innan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte vilket scenario det var då jag inte sett beviset men antar att jag gjorde nåt skumt medans han spectatade mig eller att någon sa till fille att jag fuskade eller något liknande men som sagt har inte sett beviset men detta är min gissning. Jag hade spelat hela kvällen och sen skulle jag stänga av och gå o sova sen när jag vaknade såg jag ett meddelande från unive sync och sen såg jag att jag var bannad för fusk. Jag står helt för mitt kast och förstår om ni inte vill ha mig på servern men skulle jätta gärna visa min goda sida på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte felaktig, jag gjorde så extremt fel att jag inte vet hur jag ska skriva för att ni ska förstå hur mycket jag ångrar det. Kommer aldrig göra om det om jag blir unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt 2 bans någonsin och 0 senaste 3 månaderna, en av dom var en svban pga cop bait då jag cyklade in i polis stationen som icke medlem och en var typ sunt förnuft eller nåt för att jag räckte finger åt en polis, liksom inga grova bans (dessutom blev jag unbannad på den andra men säger inte att det inte var fel gjort av mig) Har lärt mig lite små grejer såklart men förstog nog innan när jag gjorde det att det var fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då? Då hade jag raderatat fusket från datorn och aldrig ens tänkt tanken att starta det. Vet inte vad mer jag ska skriva men hoppas ni ändå förstår hur mycket jag ångrar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? såklart, att inte fuska är väl det enkla svaret men har också lärt mig hur tråkigt spel upplevelsen blir för andra då jag själv mött fuskare vilket också var anledningen att jag fuskade men såklart är det ingen bra anledning eller en bortförklaring. Utan som sagt tar jag fullt ansvar för mitt beteende och hoppas ni förstår och låter mig komma tillbaks och isåfall kommer jag aldrig fuska igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka