Nekad sebbe8 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? Sebbe8

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag använde mig utav tredjeparts mjukvaror dvs fusk vilket är ett av de värsta regelbrotten att bryta mot eftersom att man förstör spel upplevelsen för både sig själv men främst andra spelare som försöker ha roligt. ärligt talat vet jag inte varför jag valde att fuska men det var 100% mitt anvsar och jag tar fullt ansvar för mitt beteende och står för mitt kast men jag tror också på att alla personer gör fel och förtjänar då en andra chans. Detta var 2 månader sen och har verkligen ändrats. Unive är verkligen den servern jag vill spela på. Har spelat på extremt många servers men ingen server har varit så rolig att spela på som unive. Hoppas verkligen ni låter mig visa min bättre sida och det kommer aldrig upprepas om ni väljer att unbanna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte vilket scenario det var då jag inte sett beviset men antar att jag gjorde nåt skumt medans han spectatade mig eller att någon sa till fille att jag fuskade eller något liknande men som sagt har inte sett beviset men detta är min gissning. Jag hade spelat hela kvällen och sen skulle jag stänga av och gå o sova sen när jag vaknade såg jag ett meddelande från unive sync och sen såg jag att jag var bannad för fusk. Jag står helt för mitt kast och förstår om ni inte vill ha mig på servern men skulle jätta gärna visa min goda sida på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 1000% jag som gjorde fel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort. Fille gjorde helt rätt med att banna mig då jag bröt mot servers regler på ett väldigt grovt sätt. Det var så dumt att jag inte kan beskriva hur mycket jag ångrar det jag gjort. Om ni i staff teamet väljer att ge mig en andra chans så lovar jag på allt att jag inte kommer göra om det då jag nu i efterhand har märkt hur dumt det var. Förstår att ni får höra sånt här i varje ban överklagan men jag menar det verkligen och hoppas verkligen ni kan förstå det. Jag tror att alla personer gör misstag och förtjänar en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga grova bans, nån sv ban för lall som icke medlem men inte något större än så. Har aldrig varit en "problemspelare" direkt men förstår att det inte kommer få mig unbannad men vill bara att ni ska veta att det var en engångs grej och kommer absolut inte upprepas då det var skit dumt och extremt omoget gjort av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enkla svaret är väl såklart att helt enkelt inte fuska. Vet inte vad annars jag hade kunnat gjort annorlunda än att helt enkelt inte fuska. Jag ber så hemkt mycket om ursäkt för det och lovar att det inte ska upprepas om ni unbannar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Har lärt mig att inte fuska såklart. Har också lärt mig hur mycket jag tycker om unive, Jag kände inte det direkt när jag väl körde på servern utan märkte det efter då jag inte hade något att göra när jag satt vid datorn, vet att det låter lite dumt men det finns typ inga roliga spel eller servers förutom unive. jag hade inte suttit och skrivit dessa ban överklagningar om jag inte verkligen tyckte om servern så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka