Nekad Sebbe8 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? Sebbe8

Vem var det som bannade dig? fille.1 men han är inte staff längre

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag fuskade eller använde mig av tredjeparts mjukvaror. Det var jätte dumt gjort och jag ångrar det skit mycke. Ge mig ba en sista chans att visa att jag har ändrat mig så lovar jag att jag aldrig kommer fuska igen. Ni kan sitta o FGM specca mig 24/7 om ni vill, bara ni känner att ni kan lita på mig att jag faktiskt inte kommer fuska. Har spelat lite fivem efter jag blev bannad från unive o har märkt hur mycket roligare det är att spela utan fusk så jag ber bara att ni ger mig en sista chans att bevisa att jag ändrat mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var länge sen så kommer inte ihåg några detaljer men jag hade väl spelat sen quitade jag för kvällen sen när jag vaknade på morgonen o gick in på dc så såg jag att jag var bannad. Min gissning är att ni har speccat mig eller något eller att ni fått in klagomål på mig sen offlinebannade ni mig efter jag stängt av spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% jag som gjorde fel. Jag fuskade helt enkelt. Jag lovar att jag aldrig någonsin kommer att göra om detta och det har ni mitt ord på. Ni som staff team gjorde helt rätt i att banna mig då jag bara utsatte servern för skada och andra spelare. Men nu kan jag lova att jag inte kommer utsätta servern för något förutom rättvis och rolig RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej haft några andra bans förutom enstaka bans som icke medlem o sv bans. Vet inte vad jag ska ha lärt mig från dom, det är bara bans där jag har lallat o har väl lärt mig att inte lalla antar jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade helt enkelt kunnat skippa att fuska. Borde ba ha spelat rättvist och låttit alla spelare få en likadan spel upplevelse. Vet inte vem jag trodde att jag var som skulle få en bättre upplevelse än alla andra. Det var jävligt egoistiskt faktiskt när jag tänker efter. Men jag lovar att aldrig någonsin göra om det om ni låter mig bevisa att jag har ändrat mig genom att unbanna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig konsekvenserna av att fuska. Man blir bannad och det finns ingen som fuskar utan att bli bannad. Jag kommer absolut göra saker och ting annorlunda nästa gång. Eller om det blir någon nästa gång dårå. Jag kommer spela legit och inte fuska då det faktiskt är roligare för mig och alla andra om jag inte fuskar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka