Nekad sebbe0000 | Medlem ansökning [Vinnis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebbe0000

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe

Vad är ditt discord namn? _s3bbe

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Persson, 55 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, generös, vill alla väl

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ulf växte upp i en liten stad i norra Sverige, där gemenskapen var stark och vintrarna ännu starkare. Hans pappa var lastbilschaufför och hans mamma jobbade som undersköterska. Redan som barn hade Ulf en stark känsla för rättvisa – han var den som stoppade bråken på skolgården, sa ifrån när någon blev illa behandlad och drömde om att bli något mer än bara en åskådare till samhällets problem. Efter gymnasiet gjorde han lumpen, vilket blev en vändpunkt. Disciplinen, kamratskapet och känslan av ansvar passade honom perfekt. Han insåg att han ville ha ett yrke där han både kunde hjälpa människor och sätta gränser. Trots det valde han först att arbeta några år som väktare, för att skaffa erfarenhet och för att "känna på" säkerhetsbranschen. När Ulf till slut flyttade till Los Santos, var det för att söka nya möjligheter. Staden var tuffare, större, mer kaotisk – men han såg också ett behov av personer som vågar stå upp för det som är rätt. Efter att ha bevittnat flera brott i sitt nya område, utan att någon vågade ingripa, bestämde han sig. Det var dags att ta nästa steg. Nu söker Ulf till polisakademin i Unive. Han är envis, lojal och inte rädd för att säga ifrån – men också mänsklig. Han vet att lagen inte alltid är svart eller vit, och att det krävs både hjärta och ryggrad för att bära polisbrickan. Han vill inte bara bli polis. Han vill bli en bra polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriöst, engagerat och karaktärsdrivet rollspel där fokus ligger på samspelet mellan spelare och att skapa levande situationer i både vardag och kris. Med Ulf som karaktär tillför jag en stabil, mänsklig och trovärdig närvaro inom poliskåren – en person som vill göra skillnad men som också lär sig genom erfarenheter och misstag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska kunna vinna i ett scenario, utan att mortparten även kan vinna scenariot. Om man kan låta motparten vinna och inte bryta mot Powergaming 2 så tycker jag de blir roligare rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, men det var ett bra tag sen. Jag har mycket bättre koll på rp nu till skillnad från förr och vet att jag inte ska bryta mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka