Nekad sebbe0000 | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sebbe0000

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe

Vad heter du på discord? SEBBE#1769

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en glad och glädjefull person som oftast spenderar tid i skolan såklart. Jag slutar dagen ungefär runt 13-15 varje dag och därmed tar mig hem för att lira lite fivem såklart! Jag spelar hockey 5 dagar i veckan men tar inte tiden från att spela där jag har mycket tid över till datorn ungefär varje dag!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen i ungefär slutet på Juli men fått dragna roller då jag spelat på en annan server vid ett tillfälle vilket var väldigt dumt! Jag spelade där av en anledning och det var för att jag ville höja min RP nivå på en annan server istället för att ´´förstöra´´ Unive med den RP jag hade då. Jag har verkligen förbättrat min RP nivå och vill nu få chanse till att starta på ett steg som servervakt!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 7 gånger men som sagt har jag förbättrat RPN rejält och därmed kommer att göra arbetet korrekt. Om det inte sköts så kan ni dra alla mina roller då jag verkligen vill ha en chans som servervakt till en start! C:\Users\sebbe\OneDrive\Skrivbord\IMG_2746.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla rent på servern från spelare som bryter mot reglerna på servern. Servervakter får inte ta egna beslut utan behöver ta beslutet med en staff anågende bans!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hålla servern i bra skick och inte några lallare som förstör den genom att bryta mot reglerna. Jag vill även ha en position på denna server som är högre än medlem då jag verkligen vill satsa på att komma med i staff teamet i framtiden!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara t.ex om du bannar någon felaktigt. T.ex om personen ska ha en ban i MAX 3H men istället får personen ban i 3 dagar. Abuse kan vara att du t.ex bannar folk bara för att du kan och att du känner att du har mer makt än andra då du har andra perms mot vad vanliga medlemmar har på servern!

Tillbaka