Accepterad sebbe.tv | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebbe.tv

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Användarnamn: sebbe.tv

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864440798/

Vad är ditt discord namn? sebbe.tv

Vad är ditt Hex-ID? skippa

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. min karaktär är 20 år han fyller 21 den 14 april. Han blir lätt arg och har 2 systrar 3 bröder med skilda föräldrar. han bor i en liten håla i Sverige som heter Kvänum han hade inte många kompisar och mobbade folk i hans klass när han gick i mellanstadiet. så han har en kriminell bakrund han kommer fortfarande vara kriminell t ex vara med i Mafian eller ett litet gäng men han kommer inte vara jätte grovt kriminell utan lite inbrott då och då han kommer även råna folk på pengar och deras saker. t ex mobilen. min karaktär gillar Hockey och när han var yngre gillade han att spela fotboll med sina bröder han var även med i ett fotbolls lag som heter AIK.

min karaktär har väldigt bra kontition och ganska snabb bra bilförare.
men han är känslig för grupptryck och att bära mask.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag kommer följa alla regler och kommer ha ett bra rp. jag tror även jag kommer gilla Multipvp serven för att jag gillar ofta whitelist servrar.
jag kommer använda suntförnuft när jag spelar och absolut ingen metagaming pgr av att det förstör rpt.
jag kommer meddela staffs om jag ser något i rpt t ex att någon står utanför polishuset och driftar bara för att han/hon vill bli jagad av snuten.

Hur många timmar har du på FiveM? 24 timmar 10 minuter

Godkänd, låser / arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka