Nekad banja | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banja

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? djbanja

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: André Haxx 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättövertygad, energifylld, pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter André Haxx. Han är uppväxt i Somalia och flyttade till Sverige när han var 5 år gammal med familj och släkt. Han är 23 år och hade det väldigt svårt i skolan med vänner, mobbing och lärare. Han var ute sent på kvällarna redan vid 12 års åldern. Han hade svårt att plugga, F:ade nästan varje prov och hade det tufft. Han gillade fotboll väldigt mycket och mamman Mofasa och pappan Abdulla hoppades på att fotbollen skulle rädda hans framtid, men han har fortfarande svårt med jobb och liknande. Han är även känd hos polisen och har bötfällts många gånger. Han jobbar dock hårt för att få fötterna tillbaka på banan igen, men det är svårt eftersom hans vänner är med i stora kriminella gäng och de drar med honom på många kriminella saker. Han blir lätt inblandad men har aldrig blivit påkommen. Men nu har han helt tappat sitt liv och är en stor knarkare och är inblandad i några av de största kriminella handlingarna i hela STAN! I framtiden planerar han att gå med ett kriminellt nätverk och ta sig an staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion som är drivna av faktiskt rollspelande och inte enbart skjuta, jag vill kunna vara en del av att förbättra hela rpn på unive. Samt eftersom att jag studerar hemifrån så kommer jag bidra med mycket aktivitet till servern då jag är hemma en hel del.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är detta vad RP igentligen hanslar om. Ett bra RP scenario handlar inte om vem som kommer vinnande ur ett eventuellt scenario utan om att det skall bli så bra som möjligt. Om det bästa är att min karaktär blir sjuten eller rånad t. ex så har jag inga problem med det. Allt handlar om att RP scenariot blir bra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, första gången jag spelade var idag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, man rpar inte på skador efter t.ex. en bilkrock. Rdm, man dödar någon utan ett giltigt scenario, meta gaming, man tar info utanför speletr och använder i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Menar nej på "Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive?"

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

För att vi ska kunna fortsätta granska din ansökan utöver det, så får du inte heller vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Nekad ansökan
Anledning: Du har inte verifierat dig i tid!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka