Accepterad sebban9999 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebban9999

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198069953157

Ditt Hex-ID: 11000010689b285 (Hex)

Vad är din discord tagg? sebbe#5828

Vem var det som bannade dig? _Benkt_

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för att jag spelade musik på parkeringen antar jag, men det verkade ju inte va nån som störde sig på det utan tvärtom folk samlades runtom istället och vi hade good times, men ifall nån hade sagt åt mig å sänka musiken eller stänga av så hade jag självklart gjort det eller bara åkt nån annanstans å spelat, jag försökte inte förstöra eller något jag ville bara ha skoj med folket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en till stod och spela musik med varann runtom massa andra bilar som samlades, och vi hade det väldigt roligt och trevligt och sen från ingenstans blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt regeln Powergaming så sägs det att man bara vill uppnå enskilda mål i sitt rollspelande, men jag står ju inte BARA och spelar musik, jag jobbar precis som alla andra jag åh så jag har många fler mål med mitt rollspelande än att bara göra det jag gjorde, jag trodde inte att man skulle behöva få en ban pga en sån anledning då ingen störde sig på det, vi hade det bara väldigt roligt istället. Kan vara bra med lite variation också istället för att alla ska va tråkiga och bara hålla på döda varann å leka katt å råtta lekar t.ex, jag ber om ursäkt för det jag gjorde men jag såg inte det här som en stor grej liksom, att spela musik i bilen på en parkering för det är ju ändå realistiskt. hade någon bett mig åka därifrån/stänga av/ sänkt musiken hade jag gjort det såklart, men att jag blir bannad när vi alla som var där hade kul så känns som att jag hellre hade kunnat fått en varning istället för en ban direkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den innan var felaktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte, då ingen störde sig påt, men kanske sänkt musiken eller inte spelat musik där så länge eller jag vet inte, för som sagt dedär händer även i verkliga livet så ser inget fel med det, det hade varit annorlunda ifall folk stördes sig påt och man fortsatte spela musik.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ber om ursäkt ifall nån störde sig påt, va absolut inte det som var tanken, ville bara få lite liv i staden ist för att alla ska springa runt och va kaxiga mot varann så äre bättre med lite musik å umgänge.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka