Accepterad Sebastian1999 | Ban Överklagan [Tobbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian1999

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-fansen-159 — FiveM, Utgår 2026-03-08
Anledning: Simmar 20 mil med en grabb på sin axel
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag hade varit i ett skott scenario tidigare där en som satt i min bil dog jag ta ut han från bilen och tar upp han på axel sen skulle jag åka till sjukan men det var ingen där då åkte jag till sandy sjukan för att kolla och där var det en sjukvårdare när jag kommer fram så kommer det 1 polis bil och ställer sig bakom då går inte jag in med den döda utan jag åkte ner mot vattnet och började simma jag simmar ett tag och polisen fortsätter bara följa efter jag har kvar killen på axeln då jag inte vill att han ska åka in för att jag åker iväg från polisen men vi fortsätter simma och då tänker jag bara om jag stanar och droppar så kommer jag hinna men när jag stannar till så börjar polisen slå mig i vattnet vilket inte heller är jätta verkligt men. sen så simmar jag mot land droppar mitt vapen det kommer en polis bil framför mig då vänder jag och börjar simma igen. sedan så tog jag upp mobilen för att kunna få hjälp jag ringar folk och skickar prio tillslut kommer det någon som ska hämta mig men kunde inte komma till bilen. sedan så kommer en polis båt som jag dyker för att komma ifrån men då hinner jag inte upp och blir medvetslös. och sen åker vi till sjukan får hjälp och blir gripen sen blir jag fri släppt och 5 min efter det ska jag komma till supp

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar absolut ansvar över min bann och det ska inte ske igen men då tycker jag också att polisen gjorde fel då han slog mig i vattnet och pratar i radion i vattnet sen också att dom körde drönare under vattnet

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag skulle bara släppt den döda och simmat själv så hade det inte blivit en bann

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en bra och seriös rpare och alla gör fel ibland villket jag gjorde nudå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka