Accepterad Sebastian Kef | Medlem ansökning [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian Kef

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? nnint_

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebastian Kef 2000-06-07

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Rolig, Temperament.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sebastian Kef är en grabb med en stor passion för bilar och allt som har med dem att göra. Han älskar att spendera sin fritid med att pimpa sina bilar. Han har en förkärlek för att pynta sina bilar med specialdetaljer. Allt från glänsande fälgar till tonade rutor och unika dekaler. Han barndom har varit bra hans pappa jobbade på Mekonomen. Eftersom Sebastians mamma gick bort i ung ålder så spendera han mycket tid med sin pappa på jobbet lärde sig att meka lagar bilar pynta dom och flera olika grejer. Hade det bra med eknomin och lever just nu i en lägenhet själv. Han är väldigt social av sig rolig och har dock ett temprament men det är något han övar på att kontrollera vilket han har gjort under flera år nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bida med en rolig och en hög rp nivå. Och att göra roliga scener för alla och realistisk rp. Samt att ha en seriös rp. Och göra det så kul som det bara går för alla spelare på unive. Och även bidra med scenarion som är en vinst för motparten och ha en väldigt hög kvalite av rp!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst betyder att man kan spela för andras vinst tex att om jag är krimnell så har jag varit med om en skottlosning och så taser polisen mig så jag rammlar ner så istälet för att försöka göra allt jag kan för att fly så kan jag ge upp så blir det kul för polisen även fast jag förlorar på det!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm,Metagaming, Powergaming, Suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka