Accepterad Sebastian gaboro | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? barre_dunder

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian gaboro, sebadtiam har gått igenom tuffa tider och hans bröder har stöttat honom. När han var ung lämnade han sin far för att hitta andra kvinnor. Sebastian vet att han inte får göra något mot honom för om han gör det kommer så kommer han att arresteras. Han var 14 när hans pappa lämnade honom och nu är han 21 och ensamstående. Han har länge tänkt på vad som ska hända han, Sebastian är väldigt oroad för sin egna framtid, men sist men inte minst så är han oroad över sina bröder, han har alltid få ta över som fadersgestalten eftersom det aldrig funnits någon man som tagit hand om dem. När hans far lämnade honom fanns hans känslor överallt. Hans pappa slog honom då och då och han visste inte hur han skulle ta det, sebastian har alltid haft det tufft med sin pappa. Sebastian har alltid varit intresserad av eldklot, och han brukade alltid köra med sin pappa. Sebastian är väldigt intresserad av bilar nu. Förhoppningsvis hittar sebastian ett jobb en dag. Sebastians drömjobb är att jobba som polis eftersom han älskar att jobba för samhället. Sebastian är också intresserad av att hitta nya vänner eftersom han vill umgås med fler människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att börja jobba som polis för att hjälpa så många som möjligt som sitter i fara. Många gånger när jag arbetar inuti en server finns det många som behöver hjälp. Om jag jobbar som polis så är mitt mål att bidra till serverns rp genom att hjälpa folk så att det inte finns många kriminella ute i staden som är helt farliga. Alla olika människor har sitt eget sätt att bidra till servens rp och jag ska bidra till servens rp genom att hjälpa människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte skall sp4ela för att alltid vinna scenariot, man skall spela för att göra ett scenario så bra som möjlig och att man inte ska förstöra genom att alltid vilja vinna, man ska låta motparten ta del av scenariot på ett bra sätt så att man inte är den ända som vinner, man behöver inte alltid vinna för att ha kul, utan för att ha en bra upplevelse och roligt. Det betyder att du inte behöver vinna i varje scenario, utan det betyder att du ska ha kul och rpa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla och kan alla utan till. Jag kan om vdm, rdm, nlr, powergaming, suntförnuft och andra regler inom kriminell och dc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på unive under en lång period. I ca 1 år har jag spelat på unive och haft de bästa tiderna i mitt liv. Just nu länktar jag att komma tillbaka och rpa med vännerna. Ja är liksom erfaren inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä.

Tillbaka