Nekad Sebastian gaboro | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: Barre_dunder

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa folk som t.ex. blir drabbade av personer som bryter mot reglerna. När jag t.ex. kör runt med bilen så upptäcker jag personer som byter mot regler och slåss till döds. Jag vill göra något åt saken eftersom det är synd för de personerna som blir drabbade av personer som bryter mot reglerna.

En person behöver t.ex. inte bli dödad för ingenting det e bara tråkigt eftersom då måste den personen vänta tills den vårdas eller återuppliver.

Jag ser ärven massor med bilar på t.ex. motorvägen som bara står dära, det har hänt att folk krockar in i de och sedan dör om man inte har bälde på sig.

Den personer som gör dumma grejer förstör bara för den andra spelarens rp upplevelse.

Jag kan bidra till allt förutom donation

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vet faktiskt inte men tror det med bilarna som bara står på gatorna är något som inte fungerar bra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan ta och hoppa in ig för att t.ex. /dv alla bilar vi ser som står på en gata.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt när man vet hur man är som staff det vill säga att man kan jobba t.ex. i support och hjälpa alla som behöver hjälp, man är kunnig och använder inte sina perms för att abusa.

Det är viktigt att agera professionellt för att om man t.ex. ska bemöta någon så ska man bete sig som en staff det vill säga att man ska vara allvarlig och försöka hjälpa till. Man ska inte lalla eller bara låta personen utan att ge hjälp.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har mycket fritid där jag kan spendera på att rpa och göra staff arbete. Detta påverkar inte mitt privata liv eftersom jag har mycket fritid då jag slutar tidigt.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff för länge sedan i en annan server som jag lämnade.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka