Nekad Sebastian gaboro | Ansökan till Servervakt[Junioren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sarofors

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15-19
Tisdag 16-20
Onsdag 15-20
Torsdag 17-21
Helger kan vargarnas från 2-11 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet faktiskt inte men ungefär 3 månader eller mer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men ca 5 gånger där det inte gäller stora dans. Det är småbans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgift som en servervakt är att hjälpa rp spelare för att få det bättre. En servervakt ska även hjälpa till med att t.ex. dv bilar eller banna, kicka folk som inte följer reglerna. Detta gör så att Staffan kan koppla av lite grann eftersom de har mycket att göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjäpa alla som spelar i servern. Jag vill hjälpa till för att få bort lallare alltså banna eller kicka de från servern. Jag är ganska snäll som servervakt, jag gör alltid alla en andra chans för att alla förtjänar det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och snuset är när man t.ex. missbrukar sina pers. Man gör något man inte ska göra det vill säga att man använder sina förmågor till sin fördel. Ett exempel är när man t.ex. dör i ett sinaro och sedan revavar sig själv för att sedan överleva.

Ett annat exempel är när du t.ex. kör din bil med vapen och du blir stoppad av polisen, då bestämmer vissa för att dv sin bil för att inte bli av med sina saker eller vapen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka