Nekad Sebastian gaboro | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Barre_dunder

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a16f9cf

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Ca 7-11 timmar om dagen beror på om jag hemma hela dagen.
Måndag 15:00-21:30
Tisdag 15:00-21:30
Onsdag 15:00-21:30
Torsdag 13:00-21:30
Fredag 15:00-02:00+
Lördag 15:00-02:00+
Söndag 13:00-21:00
Lov alla 7 dagar 16-03:00 tid varjeras

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem i unive nu i ca 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte bilder och när jag skirver in /bantotal så kommer det 0 bans men jag har blivit banad 4 gånger. För VDM, Krim utan krimrollen, emote abuse och sedan en förlängning på min emote abuse bann. Tro mig eller inte jag har lärt mig mycket av mina bans. Jag har även vart permanentad där jag råka c logga, men jag har lärt mig av mina misstag som sagt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften som servervakt är att hjälpa servern så att det blir så bar rp så möjligt. Som servervakt gör man staff jobbet enklare eftersom en servervakt läser också problem genom att rpa. Som servervakt så kan man få bort spelare som t.ex. lallar genom att ge en kick eller om det behövs blir det en ban. Som Servervakt så kan man t.ex. få bort trasiga bilar och revive. Jag är även bra på kommandsen som används som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja jag har vart servervakt sen tidigare då jag rpat fullt på att hålla gatorna rena från bilar som är sönder i servern. Samt har jag bannat folk som begått regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina förmågor till sin fördel. Det menas med att man använder dv, revive, troggle, ban eller kick till felsaker.
Ett ex är om du t.ex. har snutjag och har vapen på dig, istället för att ha vapnen på sig så lägger man de i handsfacket och sedan /dv bilen så att inte polisen kan misstänka dig för grov vapen brott eller något annat. Det kan också bero på att man inte vill bli av med ett vapen för att den kostar. Detta kan göra så att man får ett indraget severvakt direkt. Man ska inte rpa för att bli rikast det ska vara kul för spelaren.

Tillbaka