Accepterad Sebastian | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebastianos#7299

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Är i skolan mellan 8-15 på vardagar, därefter är jag mest troligt online mellan 16~22
På helgerna är jag mest troligt online från att jag vaknar fram till 02 tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt 2 år om man räknar in tiden innan jag fick BL för att jag bytte server.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...538597022367744/Skarmbild_20230218_171742.png
Men hälften blev hävda innan tiden gick ut pga att dem var felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att ge stöd till staffs, INTE agera som staffs.
Servervakten ska kunna hantera lallare och regelbrytare i stunden genom att kunna kicka eller kortsiktigt banna lallaren, för att sedan vidarebefordra video/bildbevis på vad personen gjort för att förtjäna ett straff.
En servervakt har även i uppgift att föregå med gott exempel genom sin RP så att så många spelare som möjligt får ha en bra och fläckfri RP upplevelse.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ansöker till servervakt eftersom jag anser att jag har god koll på reglerna och vill gärna bidra med något mer till communityt mer än min aktivitet. Jag vill hjälpa till där jag kan för att underlätta staffsens arbete på servern även om det inte är mycket.
Jag vill visa att jag vill och kan föregå med gott exempel inför andra spelare på servern genom att ge ett gott intryck av servern med mina goda RP kunskaper.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man missbrukar den tilltro man blivit given med rollen.
Det kan vara allt från att felaktigt kicka/banna folk till att ID peaka genom toggleID.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka