Accepterad Sebastian Andersson | Medlem ansökning (Micke), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361846241/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Reinholdsson

Vad är ditt discord namn? EmilAreHot#1337

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Tjena, Min Karaktär heter Sebastian Andersson och är en 23 årig grabb från Göteborg. När han var i ca 15 årsåldern så dog hans mamma, hans pappa stack när Sebastian var 4 Sebastian blev väldigt deprimerad under den perioden vilket ledde till mer och mer skit började hända. Han började umgås med fel kompisar, han drack väldigt mycket. Han har åkt fast flera gånger för klotter och olovlig körning. Till slut fick Sebastian flytta in på ett fosterhem för hur han betedde sig. Efter snack med många psykologer så insåg han att han var tvungen att sluta med skiten och skaffa sig ett bra liv. Och här är han nu, han lever ett bra liv tyvärr ingen flickvän än med han hoppas att han kommer få en någon dag. Idag är Sebastian väldigt intresserad av bilar och träffa nya människor. Han bor i en liten lägenhet som han hyr av sin kompis. Han har inget jobb än men han skulle gärna vilja jobba så snart som möjligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på unive för att jag tycker det verkar roligt att träffa och prata med nya personer. Jag är snäll och trevlig mot alla jag möter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat runt lite på youtube och twitch. Och jag tycker den här ser riktigt rolig och bra ut. Den verkar ha ett bra Community och många roliga spelare!

Hur hittade du Unive? Jag kollade twitch streams och så tyckte jag den såg väldigt seriös och välgjord ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som spelare och kunna utföra så verkliga scenarion som möjligt. Även hitta ett bra jobb och lära känna många på servern. Kanske även kommer spela lite brottsligt som organisera dragrace osv. Jag vill också ha en stabil inkomst eftersom min karaktär har varit på fosterhem så är det viktigt för han att känna sig trygg med en bra inkomst i ungefär medelklassen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att ha riktigt roligt och lära känna nya människor. Jag vill göra så att alla som jag pratar med känner sig glada efteråt på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har testat lite olika servrar men alla är så oseriösa. Jag vill hitta en server som är så seriös som möjligt.

vidare till intervju, lycka till! (utveckla lite mer på intervjun om varför du ska bli medlem)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka