Nekad SEAN35 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SEAN35

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199878688232/

Ditt Hex-ID: 11000017258cde8

Vad är din discord tagg? sean353535

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: image_2025-09-13_154039660.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att staff valde att banna mig på grund av att jag satt och skojade med poliserna och att jag valde att reviva min kollega utan en konkret anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag och min kollega på väg till polisstationen för att lämna in en kriminell som vi hade gripit. Vi lämnade in honom och allting gick bra. När vi kom ut från stationen satt några kollegor och skojade runt och körde på varandra. Vi tänkte bara ta vår bil och åka därifrån direkt, men då började de tasera våra däck. Dumt nog tänkte jag att jag skulle hoppa in i bilen och börja köra in i dem tillbaka. Till slut hoppade jag ut ur bilen, blev taserad och valde sedan att tasera dem tillbaka, vilket också var jättedumt. När hela det här scenariot var över fortsatte jag och min kollega att köra ner till klädesbutiken. Där bad han mig att reviva honom eftersom han hade blivit överkörd flera gånger av de andra poliserna och dessutom blivit taserad. Jag tänkte då att eftersom det inte var ett giltigt scenario och det inte var någon riktig RP vid polisstationen, så förstod jag inte varför jag inte skulle kunna reviva honom just i den situationen. Men nu ser jag till hundra procent att det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet hundra procent vad jag gjorde är fel och om jag då får chansen att komma tillbaka till Unive så hade något liknande ALDRIG hänt igen. Som sagt jag har ju alltid varit en lilla spelare, har aldrig haft problem med staffs någonsin tills nu. Så synd att min första ban blev en permaban. Men det är något jag förtjänar hundra procent, och något jag förstår också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade fått chansen att komma tillbaka någon dag hade jag tagit staff jobbet mycket mer seriöst. Jag tyckte det var jätteroligt att få vara med i staff teamet, men det är synd att jag inte tog mitt jobb till 100 % när det gällde igår.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har till hundra procent lärt mig jättemycket efter min ban. Jag har förstått att om man väljer att vara dum och ignorera reglerna så förlorar man allting på en gång och det är något jag verkligen har lärt mig av. Jag märker ännu mer nu hur extremt viktigt det är på servern att alltid ta RPn på så hög nivå som möjligt. Och speciellt när man har en staffposition, för då är man också ett ledande exempel för alla andra spelare som ser upp till en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, och jag förstår också 100% om ni väljer att neka min överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka