Nekad sean | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klyftorna

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: sean

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026041292/

Vad är din discord tagg? la shottaz#1337

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? för jag gör -rep på ägaren o han tål inte att jag gör det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag gör inget fel gör det rep kanalen e till för o kritiserar ägaren

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat ta det med han privat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte -rep på ägaren

Har du läst våra regler? Ja

Har fått extremt mycket klagomål gällande dig, bla från @Emilia osv och andra och sen också att du sitter och kritiserar mig på falska grunder och sprider osann information är totalt bullshit. Du påstår att jag tpade till dem i båten, när jag i själva verket var där före dem medans du själv använder /goto för att ta dig till en person är helt och hållet abuse av SV perms. Sen anklagar du mig för att göra likadant när du inte har någon aning om vad du pratar om? Löjligt.
Sen fortsätter du tjafsa i rep kanalen och -repar för ta bort -reps?. Yes vi plockar bort -rep som bygger på helt och hållet falska grunder mot ledningen.

nej för en på båten var där när ingen var där sen kommer ni så nej osann information tror jag inte det va men alla har olika syn på det men jag tycker det e onödig Ban på discord varningar finns av en anledning

nej för en på båten var där när ingen var där sen kommer ni så nej osann information tror jag inte det va men alla har olika syn på det men jag tycker det e onödig Ban på discord varningar finns av en anledning
Finns ingen olika syn på det, jag var på båten före de anlände och du behöver inte tro mig men jag vet vad som är sant och vad som hände och det är jag som har makten i mina händer.
Tycker du beter dig patetistk och på det här sättet tar du dig bara längre och längre ifrån unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka