Accepterad scraxx1337 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scraxx1337

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad heter du på discord? scraxx1337

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka om att bli medlemskap ansvarig var att man får träffa nya människor hela tiden. Samt man får se hur alla medlemmar beter sig och hur olika alla är. Jag tycker oxå de verkar vara ett kul jobb som medlemskap ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig för att jag är en seriös människa som kommer ta de här jobbet på högsta allvar om jag går vidare. och jag har bra aktivitet vilket gör att jag kommer kunna göra mycket jobb som medlemskap ansvarig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk trevligt oavsett vem personen är varken om man gillar personen eller inte. Man ska alltid vara trevlig och ha respekt. Som medlemskap ansvarig ska man alltid vara Lugn ha respekt, vara trevlig och ha en god ton

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle se till så att de finns seriösa medlemmar med bra rp nivå. Alltså inga lallare. De värsta som finns är medlemmar som håller på att lalla t.ex som att börja slåss från ingenstans m.m

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om man vill vara medlem på unive tycker jag att man ska ha en bra rp nivå samt kunna alla unives regler och följa reglerna såklart.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskap ansvarig hade jag sett till att hjälpa folk som behöver hjälp med saker gällande medlemansökan m.m. Jag hade även hjälpt till med övriga saker om jag kan.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har bra aktivitet. På måndagar och onsdagar tränar jag fotboll från 18 till 19 30 men kommer vara aktiv den tiden jag inte är på träning. Varannan helg är jag hos min pappa men jag brukar ta med min dator så de kommer inte påverka de så mycket. Kan hända att jag är borta nån helg men de är ej så ofta

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tycker allt ni behöver veta om mig står här uppe.

Senast ändrad:
Godkänd.
Välkommen till Medlemskaps Ansvarig Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka