Nekad Scratchi | Beslut Överklagan [Hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
3
Ditt discord namn: fastasf0ckboii

Ditt Hex-ID: steam:11000014590c58d

Vad för typ av beslut gäller det? krim varning

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? för att han tyckte att jag började skjuta för fort, han hävdade att det vad shoot on sight för att jag sköt för fort efter jag hoppade ur bilen vilket jag aldrig hört talas om innan, vilket jag inte kan förstå hur det kan vara shoot on sight när vi har stått o pratat och jag vet vem det är

Hur är beslutet felaktigt? jag skjöt honom för att jag trodde jag skulle dö själv, jag är fruktansvärt trött på att dö innan man ens hinner hoppa ur bilen, det händer dagligen så de är lite "hoppa ut först eller dö". det man inte ser i videon är att den här killen formodligen har skickat prio och precis efter skjutningen kommer en mc och börjar skjuta på oss. vi försökte även göra lite socialare scenario men killen jag skjöt ville endast veta vilka vi var och med den tonen han pratade så var det rätt uppenbart att han hade antingen hoppat ut eller kört efter oss om jag hade sagt vårat gängnamn eftersom vi har krig. det börjar bli sjukt tråkig rp som gör precis som han som åker fram till en random bil och frågar "vilka är ni med" osv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lNGi4DhpL9A55VarB?invite=cr-MSxKOFksNDIyNjY3NTMx&v=37

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka