Nekad SCOTT.S | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296/

Ditt Hex-ID: 110000144100518

Vad är din discord tagg? SCOTT.S#6666

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kan utgå ifrån punkten då jag slutade rpa och det var några veckor innan sommarlovet jag tänkte allmänt ta en paus hänga med polare och bara ta det lungt nu när det har blivit skit väder så tänkte jag a varför inte gå in på discord och kolla vad som händer med unive då märker jag att jag ej är med i discorden då testar jag att skriva discord.gg/unive i min webläsare eftersom att det är en custom url på unives discord server då får jag upp medelandet this user is banned from this server alltså då så har jag på något sätt blivit bannad sedan testar jag att gå in på fivem och kolla vad som händer om jag går in på servern och då visar det sig att jag har bllivit klackskoad vilket jag ej har någon kännedom av innan det hände och det leder då nu till hit då jag sitter och skiver en överklagan med så mycket information jag kan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då jag har försökt kontakta staffs på unive, jag får samma svar från alla och det är att de ej vet varför jag blev bannad vilket jag blir förbluffad över eftersom att om man ska blacklista en person som har varit med och rpat i servern sedan multistaden samt lagt pengar flera tusentals kr bara på gäng och bilar så kanske man kan ha en anledning varför man då bannar personen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig från mina tidigare bans de är mest ifrån multistaden och jag kommer ej ihåg så mycket av de men jag har tagit visdomen vidare i min rp och lärt mig ifrån de bans jag har haft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej om jag skulle kunnat göra något annorlunda då jag ej vet varför jag ens är bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Faktiskt nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja..

Vi vill inte ha folk från servrar som inte respekterar Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka