Nekad SCOTT.S | Ansökan till Staff [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Ditt discordnamn: SCOTT.S#9082

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff? Jag kommer att hjälpa till med att få bort folk som har inga tankar till att rpa eller dem som vill förstöra för andra. Jag kommer att prioritera staff grejer som t.ex reports/dms osv, jag kommer att kolla discorden ofta som t.ex läsa genom member help eller tickets. Jag kommer att hjälpa dem nya som i t.ex ingame eller här på discorden om många nya kommer in och behöver hjälp med hur man gör grejer på Unive som jag redan gör mycket nu, jag kommer vara vänlig mot alla som jag möter och inte göra ett dåligt intryck som support då visar det bara att jag inte är mogen för exempel. Jag kan redan en hel kommandon (i princip alla, jag kan flertals olika admin system) så jag kan liksom direkt hoppa in game och börja såklart hjälpa dem nya eller till och med äldre spelare osv. Min attyd kommer vara bra emot alla i support samt i /m ingame så jag gör ett bra intrycka. jag kommer att bidra med extremt hög rp nivå och så att andra håller en seriös och bra rp nivå. Mitt största mål är att helt enkelt hjälpa förbättra Unive RP. Jag har varit staff på massvis med servrar och därmed har massvis med erfarenhet jag har rollspelat på både Amerikanska och Svenska servrar där jag har träffat på massvis med olika personer som inte har följt reglerna och därmed så har jag blivit driven att bli staff för att få bort dessa personer och se till så att servern ser bra ut för både spelare och streamers som kan locka in fler personer, på nästan alla servrar jag har spelat på har jag varit Staff och haft en långvarande staff period, jag har inte direkt bara slutat, jag tycker själv det är roligt att se personer och servrar utveckla och det är därför jag tycker det är kul att vara staff för att kunna vara med och utveckla servern till en trevligare plats för alla spelare. Jag kommer se över serverns samt spelarnas välmående och se till så att alla får den hjälp de behöver och se till så det inte kommer in personer som inte har någon åsikt att RPa och bara förstöra som sagt lallare, jag tycker jag sticker ut som en bra kandidat eftersom att jag kommer ta ärenden och speccande före RP eftersom att det kan behövas när det är brist och det finns personer inne som skriver reports eller bara allmänt så de inte försöker komma in någon och t.ex modda eller förstöra för servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv varje dag, jag kommer troligtvis lägga ner mist tre-fyra timmar om dagen på staff arbete men det beror om jag har andra saker att göra som hindrar mig.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Mulistaden

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har massvis med erfarenhet som staff jag vet hur man bemöter spelare med bra ton och hur man har hand om stora och små ärenden kan i princip alla kommandon och kan specca effektivt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom vilket område som helst om det behövs men jag skulle föredra att arbeta inom de som jag har mest erfarenhet inom som krim, support och donation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka