Inaktuell SCOTT.S | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Vad heter du på discord? SCOTT.S#9082

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Eftersom att staff teamet ska rensas och förbättras så ser jag nu en chans att jag kan visa framfötterna och verkligen visa vad jag går för eftersom att jag har gjort misstag förut men nu ser jag en chans att kunna förbättra mitt rykte och visa att jag kan vara en positiv influens för servern och förbättra server och dess rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv jag går ofta igenom forumet som jag gjorde när jag t.ex var staff då gick jag igenom sex sidor med ban överklagan rätt så sent på natten eftersom att ingen annan ville göra det jag har massor med erfarenhet utav att ta medlemskaps intervjuer jag vet själv att man ska ha bra ton och låta den personen man tar intervjun med inte stressa eftersom att om man låter personen ta sin tid så kan man se vad den går för och om man låter den stressa med sina frågor så får man inte se den bästa sidan av spelaren, som jag har förstått så har MA fått perms ig som t.ex ban och spec/noclip så kan jag jätte gärna specca scenarion och senare vidare befordra clips eller liknande till personer inom det området som t.ex krim ansvariga eller jobb ansvariga som då senare kan ta återgärder.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dem med en bra ton man ska vara artig och trevlig låta dem känna sig trygga och att dem ska kunna ta sina intervjuer i den takten de behöver jag tycker också att man ska själv bemöta en person som man själv skulle vilja bli bemöten.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle kunna förbättra rpn på de som ska få medlemskaps rollen om de får fel på en fråga kan man gå igenom den med den personen så den vet vad den ska göra i den situationen, man kan också ge lite små tips som de kan använda inom rpn som förbättrar själva stämningen och nivån på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna alla grundregler de ska kunna rpa utifrån deras förutsättningar och inte bara frysa upp och inte veta hur man ska ta sig vidare i en situation senare så tycker jag att den är viktigt att de vet att social rp är en stor del på server som de kan använda sig utav för att få en trevligare stund på unive när de är inne och rpar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jo, jag skulle känna att jag har ett ansvar att alla som tar sina intervjuer gör så bra som de kan och känner sig trygga på server sedan känner jag också att jag har ett ansvar över vilka man tar in och vilka man inte tar in eftersom att det är en viktig roll det jag syftar på är att det första steget inom rp är att skaffa medlemskap som senare då kan hjälpa byggare vidare på sin karaktär eftersom att efter att de har fått medlemskap så kan de gå vidare och bli stora delar av server som t.ex polis eller krim som jag tycker kräver en del rp kunskap för att bli.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är alltid aktiv om jag inte har läxor/prov eller annat för mig så det kan bli kanske 3-5 timmar om dagen men det beror lite på.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka