Accepterad Scorpion.420. | Åtgärd Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Scorpion.420.

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 1705 — Mild (3p)
Typ: Kriminell utan diskretion (§ 5.1a)
Anledning: kidnappar framför en klädbutik.
Personal: macapz
Datum: 2026-04-13
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi åkte sen en vän sa de oppsen och vi åkte fram fråga vilka de va han svara DMG vi har krig med DMG bad han hoppa ut hans vän kommer ut från butiken en av mina vänner säger ta hans vän och riktar på han sen så försöker han springa tillbaka till in i butiken sen han man fånga han innan han kom till butiken allt gick på 10-15 sekunder, Sen en av dom Clogga och andra buggabusa för ta sig bort från min axel 2 gånger sen andra gången så tog han upp vapen och skött både mig och min kompis. Så den andra Buggabusa och FEARRPA.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja jag tycker de felaktigt ban för folk har kidnappat förut i butik och vid butik, bara de snabbt och diskret och man har mask för täcka ansiktet. Så jag tycker vi gjorde inget fel med kidnappa dom för hans vän dumt nog sa dom e från DMG då blev dom plockade. videon jag kommer lägga så kommer man höra en av mina vänner säga ta hans vän också för han rikta på honom men han vände sig och försökte springa in igen. sen resten av klippen ser man en clogga och andra buggabusa och fearrp och döda oss.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/muZy55UyndemxsRIC?invite=cr-MSxkc3UsNDg3MTYzMDEy

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka