Accepterad Scorpion.420. | Åtgärd Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Scorpion.420.

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 1453 — Normal (5p)
Typ: Meta Gaming (§ 4.1e)
Anledning: Streamar medans han ligger död i Vice/Boss Gäng VC
Personal: gtorncard_92693
Datum: 2026-04-06
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det så jag pratar med två vänner på Discord och ena kan inte komma in på Unive alls överhuvudtaget efter han krascha under scenariot och andra ligger död med mig i ett gänghus vi storma, Jag sitter och skärmdelar för visa han som inte kan komma in alls för han vill se när polisen skulle storma dom som vi storma scenariot för oss va redan slut och vi chichata bara för skojskull. Det va så kom STAFFEN GT och säger hoppa support för ingen anledning ger och säger inte varför sen när jag är påväg ingame så ser jag har fått poäng varning 5P för något som jätte absurt.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker att de va fel för alla i hela servern gör sånt, Plus jag tycker inte de fel alltså METAGAMING

Definition: Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.
Exempel: Du sitter i Discord, din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit.

Det så vi använde ingen information utanför för ingame för alla va döda och det är felaktigt för ingen gjorde något alls för påverka själv scenariot.

Har du bevis som stödjer din överklagan? jag har klipp där jag ligger ba död i gäng huset och dom andra kan själv vittna att vi ba kolla och prata strunt av andra saker och en annan skrämdela insta reels.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka