Scopezz | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 23 Juni 2007

Vad heter du på discord? Sc0pezz#3019

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har cirka 360 timmar på FiveM

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer cirka spela 3 till 12 timmar per dag

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar spela typ i 3 till 12 timmar per dag

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har cirka 360 timmar på FiveM

Vad heter du? Jag heter OliverFurlan

Hur gammal är du? in game är jag föd 0000-00-00 för jag visste inte ett bra födelsedatum men jag brukar säga att jag är typ 21 år gammal men i verkligheter är jag 14 år gammal alltså 07a

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli Securitas för att jag vill testa på att jobba som det för jag har jobbat som Meko och Auto och jag vill testa på något nytt jobb som inte är om bilar och jag vill kanske bli polis senare i livet för det värkar vara roligt och jag tänker att jag kan jobba med Securitas först för jag tror det är lite lättare så jag kan veta lite mer vad man ska göra typ för det är nästan samma sak så det är därför jag vill testa på Securitas.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Är en seriös person som tar jobbet på ett seriöst allvar, håller mig lugn inte stressar samt pratar med en bra ton när jag pratar med folk samt när jag pratar i radion. Tror att jag är en bra person för att jobba på Securitas och jag tar rp väldigt seriöst.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej jag har inte tidigare erfarenheter inom det yrket men jag har lite från meko och auto och det är därför jag vill testa på Securitas för att jag vill testa på något nytt.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte säga massa onödig information. Man ska inte skrika i radion och säga flera meningar i radion. Det är det jag vet för att jag vill testa på detta och har aldrig haft en radio förut

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Asså det första är ju att behandla lika bra och ingen ska få mer behandling. Man ska ha en god ton och inte vara sträng mot någon annan. Är man snäll mot dom man pratar med så är dom snäll tillbaka, är man elak mot dom så är dom elaka tillbaka.
som ordningsvakt så använder man bara tazer som sitt vapen. Man har även batong, ficklampa och handklovar men tazer ska man bara använda om det behövs i olika farliga tillfällen.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag skulle först kontakta i radion att jag behöver en polis. Jag får först säga till personen att släppa kniven, hade han gjort så skulle jag ta den och gripa honom. Skulle han inte släppa kniven och han attackerar någon så ska man tazera han. Hans kniv räknas som ett vapen och med hans kniv så skadar han någon och alla andra omkring blir rädda och stressade och blir kaos.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Ringer enheter till platsen. Sedan springer jag fram till han och slår han med batongen. Sen ska jag försöka få bort han mot personen som blev misshandlad. Springer han tillbaka så får man göra steg 2 och det är att använda tazer och han ska ge upp. Sedan får han vara på knä eller ligga på marken och visa händerna. Sedan griper man honom.

Har du några andra frågor? Jag vill bara typ veta om jag ska skriva något i discorden eller hur jag ska använda radion med typ behöver förstärkning kom eller något sånt vill jag gärna veta :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka