Accepterad scoobydoo | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

scoobydoo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084844454/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Maze#2664

Vad är ditt födelsedatum? 6 maj 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter jonas stenström och är 27 år och är från göteborg, jag är född och uppväxt här men min pappa kommer från småland. Min mamma är född och uppväxt i Unive men flyttade till Göteborg för att hon skulle studera till läkare.

Jag hade lugn uppväxt med min mamma och pappa i ett radhusområde, jag var bästa kompis med en snubbe som hette som senare flyttade till rom i italien. Jag pluggade till läkare precis som min mamma i göteborg.

Jag är intresserad av bilar och fiske. Även forboll och har spelat det som liten.

Jag bodde kvar hos min föräldrar under ett år medans jag pluggade med sedan flyttade jag till en 1a närmare universitetet. När jag pluggat klart letade jag länge efter jobb och när jag blev tipsad att det fanns en ledig tjäns på unives sjukhus så tvekade jag inte att flytta dit.

Jag hoppas på att få ett bra jobb och en stabil inkomst så att jag kan leva ett bra liv och hitta en bra bostad smat skaffa nya sociala kontakter i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bidra till ett mer levande rollspel och att jag kan hjälpa till så mycket jag kan att hjälpa servern att förbättrad. jag har rpat ett tag nu och är trogen unive spelare då jag tycker att denna är den klart bästa. Jag tycker även att jag är en förhållande sett bra rpare och att jag kommer öka min nivå ännu mer om jag blir medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att det är den klart bättre bland alla andra svenska rp servrar, Jag tycker även att bemötandet av både andra spelare och staff har vart väldigt vänligt och välkomnande.

Hur hittade du Unive? Jag vart tipsad av en kompis då vi båda precis skaffat fiveM och jag var då ny till gta. Jag har efter det varit ett fan av unive eftersom unive är den största och mest verklighets trogna svenska rp servern, detta tycker jag är riktigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att öka nivån på mitt RP och men även andras rp samt att föbettra servern genom positivt bemötande.
Jag har även som mål att skaffa fler vänner och utöka min kunskap om RP servrar och hur det funkar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att förbättra min rp samt att träffa nytt folk.
Mitt mål är även att försöka få ett bra jobb som doktor eller ambulansförare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej då jag tycker att unive är otroligt mycket väl skött och väl gjord så att andra servrar inte håller samma mått.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det eftersom detta är en skärpt server med mycket folk.

Tillbaka