Accepterad mEmulle | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emulle

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emullee

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Storm

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, målmedveten och rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oskar växte upp med en pappa som polis och blev inspirerad av honom. Han var bra i skolan och kom in på polishögskolan, där han pluggade i fyra år. Efter att ha jobbat ett tag som polis i sin hemstad flyttade han till en ny stad för nya möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och rättvisa scenarion. Jag har erfarenhet från andra servrar och är van vid att skapa bra RP för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ser till att båda har chans att vinna eller få något kul ur scenariot, inte bara sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång genom metagaming. Det var ett misstag, men jag lärde mig att alltid följa reglerna och tänka på hur mina handlingar påverkar andra i RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alla spelare ska undvika att metagame, vilket innebär att använda information som man fått utanför RP i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? En riktig lirare

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka