- Meddelanden
- 2,389
- Reaction score
- 601
Blacklist-referens
ID: 731 — Klakesko
Anledning: Har inget att göra här, staff diss och server diss
Personal: Toris
Datum: 2026-03-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv så var situationen stressig och jag agerade utan att tänka igenom konsekvenserna ordentligt. Jag gjorde ett misstag i mitt beteende och följde inte reglerna som jag borde ha gjort.
Jag förstår i efterhand att mitt agerande påverkade andra spelare negativt och inte höll den nivå av RP som förväntas på servern. Det var inte min avsikt att förstöra upplevelsen för någon, men jag inser att det blev så ändå.
Efter att ha tänkt igenom det hela förstår jag varför jag blev blacklistad och jag tar ansvar för det som hände.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag är medveten om att mitt agerande inte var korrekt och inte följde serverns regler.
I efterhand förstår jag att jag borde ha agerat annorlunda och tänkt mer på hur mina handlingar påverkar andra spelare och rollspelssituationen. Det var mitt ansvar att hålla en bra nivå, och det gjorde jag inte i det tillfället.
Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan dess har jag lärt mig hur viktigt det är att alltid hålla en hög nivå på mitt RP och följa serverns regler, även i stressiga situationer. Jag har också förstått att mina handlingar påverkar andra spelares upplevelse mer än man kanske tänker i stunden.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag har tagit till mig av det som hände och verkligen förstått vad jag gjorde fel. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och har lärt mig av misstaget.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, det var mitt fel och jag ber om en ny chans.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja