Nekad SCHOUGH | Ban överklagan [Glock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCHOUGH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JOHANBOYSKI/

Ditt Hex-ID: 11000010e63f8a5

Vad är din discord tagg? SKOGEN#4870

Vem var det som bannade dig? micke

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum i huvudet och höll på att streamsnipa cosmo när han körde på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade unive när jag kollad på cosmos stream och då tänkte jag att "hmm undra hur kul det skulle vara om jag gjorde ett scenario med honom och sånt. Så jag kraschar in i hans bil, vi rpar, allt är bra och inget annat händer. Sedan så ska jag till en klädbutik för att jag ska byta kläder för att mina kläder är rätt så sunkiga. Och då kommer han där cosmo in i klädbutiken efter mig och sedan efter det blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej. Jag gick inte fram och skrek typ något eller att jag dödade han. Jag ville bara göra ett vanligt scenario. Men sedan så metade jag ganska grovt med tankte på att jag visste vart han befann sig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming var min första och sedan den har jag lärt mig av. sedan så har jag blivit felakitgt bannad flera gånger men det är inget jag räknar som riktiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte metat grovt. Jag kunde gjort något annat som att skaffa ett nytt jobb på servern och kanske börja rpa bra på servern igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte streamsnipa. Riktigt dumt och jag borde inte göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka