Nekad SCHOUGH | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SCHOUGH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JOHANBOYSKI/

Ditt Hex-ID: 11000010e63f8a5

Vad är din discord tagg? SCHOUGH#4870

Vem var det som bannade dig? horqua

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan va så att jag inte tänkte så mycket när jag gjorde en grej typ som att köra streetrace mitt på dagen och det är ju inte så smart om jag tänker med mina tre hjärnceller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis körde ett streetrace mitt på dagen med våra bmws ensamma, vi körde från sjukhuset ner genom torget ganska fort. Men vi tycker det går jättebra och helt plötsligt blir min kompis påkörd av en Opel och min kompis flyger in i en vägg och hans bil går sönder. Jag stannar med min bilbredvid hans bil och och jag ska ringa ambulansen så kommer en gul Saab bakom oss och jag frågar min kompis "vem fan är det" och sedan blir vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt ärligt, Det var mitt fel skulle jag säga. Jag var dum i huvudet som körde i 150 genom torget, Man får ju tänka lite.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig om de genom att läsa reglerna och jag tycker det är bra med bans för då kan man känna att "okej det där ska jag inte göra om igen och då kan folk och jag fatta att göra om, göra rätt. Jag har lärt av mina gamla bans väldigt mycket med andra ord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunnat gjort annorlunda är att inte köra race överhuvudtaget, jävligt dumt att köra i 150 genom torget. jag skulle kunnat åka typ till sandy och strögat lite istället men jaja.....Nu är det försent.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta ansvar och inte köra genom torget i 150 och nästan köra på människor. Så aaa...Jag har lärt mig lite allt möjligt.

Har du läst våra regler? Ja
 
Nekad. Att spela utan suntförnuft förstör rp för alla på servern.
 
Tillbaka
Top