Nekad SCHOUGH | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCHOUGH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JOHANBOYSKI/

Ditt Hex-ID: 11000010e63f8a5

Vad är din discord tagg? SKOGEN#4870

Vem var det som bannade dig? micke

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag streamsnipade en person och jag förstår varför för streamsniping är inte okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tänkte att det skulle vara kul om jag streamsnipade en person och han där cosmo verkade ha många tittare. Så jag kom på en plan att göra ett roligt scenario som han inte skulle bli skadad av. jag gjorde och allt gick bra och ingen kom till skada men sedan så skulle jag byta kläder och då kommer han in från ingenstans och ställer sig bredvid mig! Och då blir jag bannad. :D

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att det inte var en felaktig ban. Jag skulle inte ha lärt mig av mina misstag om jag inte blev bannad. Men nu har jag lärt mig att inte streamsnipa, jag visste att det var dumt redan innan men nu ångrar det mer än vad jag gjorde förut för att jag har mognat och blivit äldre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var nog powergaming men jag var lite stressad så jag tänkte inte på det men jag lärde mig av det. Min andra var nog en ooc ban där jag behövde använda ooc men staffen gillade det inte, jag har lärt mig att tänka innan man ska prata mer efter det. Sedan så var det någon felaktig ban och sånt men den kan vi glömma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara kollat på streamen istället och inte åka fram till honom när han streama. Det var riktigt dumt av mig att göra så och jag fattar varför jag blev bannad. Jag skulle nog inte spela om jag skulle kolla på streamen för då skulle jag bara tappa koncentrationen, jag skulle kunnat ha valt antigen rpa eller kolla på stream, det skulle nog vart det bästa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? från och med nu ska jag inte streamsnipa och bryta mot några regler iallafall försöka att inte göra det men jag ska göra mitt bästa. Det jag inte heller ska göra kanske är att inte kolla på streams när jag rpar för då kan man tappa koncentrationen när man rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka