Inaktuell Schmidt | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Schmidt

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Schmidt#9044

Ange ditt födelsedatum 4 April 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig i första hand att söka in till medlemskaps ansvarig är just att jag tycker att vi är ganska så underbammanade på den delen. Det känns inte som att de är så många som är super engagerade på att vara detta. Sen en annan del till at jag söker till detta är för att jag vill underlätta för staffsen så att dom akn hålla koll på dem lite viktigare sakerna så att inte dom behöver släppa in en massa medlemar utan att dom istället håller koll på dom ingame och i chatter.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? En av dom större anledningarna till att ni ska välja mig är för att jag har ganska mycket fritid nu när de är sommarlov så jag kan sitta ganska mycket med medlemskapsansökningar. Sen måste vi ju även ha in folk med lite erfarenhet inom servern och jag har varit med i lite mer än 1,5 år nu som medlem och staff sen innan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor på samma sätt som man vill bli bemött själv. Men de finns ju vissa självkara sätt som man ska bemöta andra på och de är ju att man ska inte kränka nån eller inte använda sig av racictiska ord eller språk. Sen tycker inte jag att man ska göra narr av ens sexuella läggning. Om man sitter på en medlemskaps intervju så ska man absolut inte stressa upp den personen mer för att han är redan super sressad över att kanske inte klara de

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vi ska sikta uppåt och få bort massa lallare och få in dom seriösa spelarna istället, för att de kommer varken bli ett bra comunity eller p med spelare som bara är ute efter att lalla

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? -kunna våra regler i både discord och ig
-Medlemen ska ha en hysat hög rp nivå
Detta är två saker som kan göra att vi får hög rp nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja mitt ansvar är ju att vara inne o kolla mycket här på forumet o se när de kommer in nya ansökningar för att så snabbt som möjligt kunne ge ett svar på dom sedan, sen är de ett stort avsvar att hjälpa stffsen hålla koll på alla medlemar så att dom sköter sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer att kunna vara ganska så aktiv då de är sommarlov men kommer även att jobba lite under lover men jag kan skriva tiderna nedan måndag: 11:00-03:00 Tisdag: 12:00- 02:00 Onsdag: 11:00-03:30 Torsdag: 10:00-01:00 Fredag: 11:00-03:00 Lördag: när jag vaknar- tills jag blir för trött Söndag: när jag vaknar- tills jag blir för trött

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på nån annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka