Inaktuell schmidiboy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

schmidiboy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881650660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Schmidt

Vad är ditt discord namn? Schmidiboy#9044

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans Andersson och är 30 år och är för tillfället arbetslös, hans har innan jobbat som polis och på mekonomen och falk och även inquestor. Hans har en familj på fyra personer en fru och 2 barn, Han älskar att meka med bliar och motorcyklar så motorer över lag. Hans hade en väldig jobbig uppväxt då han blev slagen i hemmet och den ilskan som han fick då togs ut i skolan och då blev då så att han blev relegerad från skolan och han stack hemifrån och flyttade till sin mormor och morfar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer att bidra med mycket bra rp efter som att jag har många timmar på rp, och sen vet jag hur man ska sköta sig i rp världen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har många kompisar som är medlemmar och har sätt dom på dc när dom spelar och de får mig att vara intresserad

Hur hittade du Unive? Jag har sätt streams på twitch och youtube och sen har jag sätt kompisar spela och de ser roligt ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få många kompisar och sen få ett lagligt jobb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att finna en mycket seriös rp och bygga upp de därifrån och sedan förhoppnings viss skaffa ett jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara aktiv på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka