Accepterad SchilliMannen | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SchilliMannen

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? schillimannen

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Lundqvist och han har haft ett tufft liv. Hans föräldrar dog i en otäck bil olycka men Erik överlevde krocken. Han har haft det tufft efter krocken då han först inte ville gå till skolan för han var rädd att bli mobbad och känna sig ute då han inte hade föräldrar. Han bestämde sig att visa alla att han kunde gå till skolan utan problem men efter en kort stund så började han umgås med fel personer. En gång när hans pollare skulle sälja lite weed så blev han på kommen men inte Erik för han reagerade snabbt och sprang in i skogen. Efter den dagen så bestämde Erik sig för att förbättra sitt liv. Han började hänga med trevliga pollare som va snälla och dem visa Erik den bra vägen i livet. Erik gillar att lära sig om bilar samt att kunna arbeta på dem. Han tänker sig nog ett jobb som meko om han inte kan bli polis. Eriks mål är att bli polis då han vill hjälpa andra som var i hans plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och unika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte spelar för sin vinst i scenariot utan att man spelar för att motparten ska ha en chans att vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? klart man har läst reglerna min favorit är sunt förnuft för alla regler bygger upp på och det är logiskt tänkandes som att man inte ska baxa bil på torget. det sen så är rdm som är random death match vilket att man inte får skjuta någon utan scenario bakom det. Efter det så är de VDM som är att man inte kan köra på folk utan scenario som t.ex att man kör på 10 grabbar på piren för at lalla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive innan men blev inaktiv då min dator inte klarade av servern men nu har jag uppgraderat datorn så nu kommer jag kunna spela mycket igen. Har även spelat på ortenwave innan men va för mycket lall på den så jag byte till unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit medlem innan därför har jag samma berätta om din karaktär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka