Inaktuell SchilliMannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SchilliMannen

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Ditt discordnamn: schillimannen

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2006

Varför ska just du bli staff? jag vill ansöka till att bli staff eftersom att varenda dag så pågår olika brott mot unive reglerna. Jag vill även bli en del av staff teamet för jag har alltid velat det och vill Jag kommer göra en god & Bra insats här på Unive. Jag kommer även lösa många problem på servern som t.ex att krim inte tror att reglerna gäller på dem och sånt. Sen tycker jag att jag skulle passa som det för att jag är en trevlig och snäll person men jag kan fortfarande ta åtgärder när det behöver även om jag är snäll. Det gör så att jag är en kille som många gillar att rpa med och ta saker med så jag kommer passa in i staff teamet som en pussel bit i ett pussel.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara aktiv varje dag och är det att jag inte kan så kommer jag att skriva ut det innan så ni vet det i bra tid.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i kanske ett år vet ite riktigt men hade ett annat konto innan detta men glömde inlogg

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag. har varit staff på contex roleplay, valize, unity och OG netan och massa mer.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? rp och donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka